Service Abonnement Verzekeringen - Baar Advies
36
page-template-default,page,page-id-36,ajax_fade,page_not_loaded,,no_animation_on_touch,qode-theme-ver-9.4.2,wpb-js-composer js-comp-ver-7.1,vc_responsive

Service Abonnement Verzekeringen

Service Abonnement Verzekeringen

Heeft u soms ook het idee dat uw tussenpersoon of verzekeringsmaatschappij u adviseert om er zelf beter van te worden? Op verzekeringsgebied bieden bij u daarom nu ons unieke Service Abonnement Verzekeringen aan.Tegen een vast maandtarief, bieden wij u uw verzekeringspakket “netto” aan. Dit betekent dat de provisie, die in de premie verstopt zit, eruit gehaald wordt en u de laagst mogelijke premie krijgt.

Opbouw van het abonnement

Hoe meer schadeverzekeringen u sluit, des te voordeliger dit abonnement voor u. Het maakt namelijk niet uit hoeveel schadeverzekeringen u heeft. Het bedrag voor het abonnement blijft hetzelfde, bij een verzekering in ‘provisievorm’ zit in elke verzekering een provisiebedrag verwerkt. Daarnaast bent u eindelijk verzekerd van een ècht onafhankelijk advies en proactief beheer van uw pakket. Wij zijn er van overtuigd dat onze aanpak en de transparante manier van werken u veel geld per maand zal besparen.

Wat betekent het abonnement voor u?

De provisie wordt uit uw bestaande polissen gehaald

  • U gaat tussen de 20-28% minder aan verzekeringspremie betalen
  • Er is voor de adviseur geen ‘financiële prikkel’ om meer aan u te ‘verkopen’
  • We gaan nieuwe afspraken maken, vastleggen èn nakomen
  • Premies zullen in de toekomst verder dalen i.v.m. onze onderhandelingspositie
  • Proactief beheer van uw schadeverzekering, per 3 jaar kosteloos updategesprek
  • U krijgt ècht onafhankelijk advies
  • Wij gaan meer voor ú doen

Actief beheer van uw verzekeringen

Onderdeel van het Service Abonnement Verzekeringen is het periodieke updategesprek. Dit vindt in de regel om de 3 jaar kosteloos plaats, u heeft echter ook de mogelijkheid om dit vaker te doen. Hier kunnen dan wel aanvullende kosten voor in rekening worden gebracht. Tijdens het periodieke updategesprek worden o.a. de volgende zaken doorgenomen:

  • Uw huidige klantprofiel, wat is uw persoonlijke situatie op dat moment
  • Relevante wet- en regelgeving welke van invloed kan zijn op uw situatie
  • Preventieve mogelijkheden welke mogelijk nog niet gedekt zijn
  • Nieuwe verzekeringen en producten die wellicht relevant zijn
  • Uw draagkracht

Optionele modules

In het Service Abonnement Verzekeringen naast de standaard goede dekking en service ook optionele modules te kiezen. Er is qua prijsstelling sowieso een onderscheid tussen alleenstaande en gezinnen maar er wordt ook specifiek gekeken naar of u bijvoorbeeld een auto heeft; heeft u deze niet dan krijgt u een korting! Overigens geldt bij een extra auto een opslag. Verder kunt u kiezen om de (standaard) maandelijkse abonnementsgelden per jaar te betalen. Hier spaart u incassokosten mee uit. Uw adviseur zal alle relevante modules met u bespreken tijdens een persoonlijk adviesgesprek.

Geïnteresseerd in wat uw specifieke voordelen zijn?

Laat uw gegevens achter door op onderstaande link te klikken en het formulier in te vullen, wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.